Tag Archives: Best Friend Hall of Fame

Yay Family time!

So my family (Well part of it, anyways) from Tampa came and we ate Chinese food! Then we, well we still ARE playing wii fit. I am exhausted from 13 minutes of rhythm boxing. If you guys want to feel DEAD  from exercise (sp?), then do that. And I promise you, 13 minutes, in EXPERT.  We are having SO MUCH FUN! And, my little cousin is soooo cute. His name is Edwin… I think. I’ll check later. He is like the cutest baby I have EVER seen. Lol.  Oh and my cousin (the older girl one ^^) is sleeping over! Well, they ALL are. But I swear that if they mess up my wii fit account thing, I will MESS UP THEIRS! Lol, revenge is sweet x3 .  I hope we have fun the whole time they are here. I hope they stay long though.  Oh and if you guys didn’t know, Doll is back! OH! And before I forget I have 2 things to tell you.

1. I have a new page, Called Best Friends hall of… Friendship? (or something along the lines of that) ABOUT:  There  you can learn about my friends and how great they are. ^^

2.   Do you guys know how to animate things? If you do, can you tell me how? And with what programs?

Oh and I was gonna ask more but thanks to my FAMILY *rolls eyes* but oh well. Maybe I’ll remember later. Oh and great, I can’t get near to my little cousin since I was sick (but now I am better, thank god I didn’t have anything serious) so yeah, and now he’s crying. Awwww, but the fact he was calmer when I was humming a little song to him really isn’t any help is it? Well, BAAAAAAAI!

With lots of love, Snowflake ❤